utorok, 11. júna 2013

About ME

Interná doktorandka na Katedre slovenského jazyka a komunikácie FF UMB s chorobnou závislosťou na knihách, TV seriáloch a angličtine. Knihy nakupujem, čítam, ovoniavam, píšem o nich, nakupujem ich. Ale to som už asi spomínala, však? So seriálmi je to obdobné: milujem ich pozeranie, rozprávanie o nich, písanie o nich. Keď nečítam knihy alebo nepozerám seriály, tak o nich čítam.

Ak sa ma spýtate na moju obľúbenú knihu, pravdepodobne Vám dám dlhý zoznam kníh, ktoré mám rada. Ale základnou je Kto chytá v žite. Lebo to nie je len moja obľúbená kniha, je to aj moja šťastná kniha. Kniha, o ktorej som písala maturitný sloh, podľa ktorej hlavnej postavy som chcela pomenovať svojho syna... Proste pre mňa je to kniha s veľkým K. Ako študentka slovenskej literatúry by som sem mala napísať aj nejakú knihu od slovenského autora. Tak to bude jednoznačne kniha Dominika Tatarku Rozhovory bez konca. Krásne citlivá, ale aj surová výpoveď o vojne a bolesti.

Vyššie som spomenula, že rada pozerám seriály. Tých je toľko, že ich vymenovaním by som stratila celý deň. V mojej topke je Community, Jane The Virgin, Teen Wolf, Walking Dead, Elementary, The Killing, Jessica Jones a Supergirl. Každý jeden z týchto seriálov mám rada pre niečo iné: Community je geeky a šialené. Jane The Virgin je vtipné, over the top, ale nie je paródiou samej seba. Teen Wolf je Teen Wolf - je sa na čo/na koho pozerať, ženské postavy nie sú typické ženské postavy, každá postava prejde istým charakterovým vývojom. Seriál sa nenormálne zlepší v priebehu druhej série. Walking Dead mi stále ukazuje, že najväčšími obludami sme my, ľudia. Elementary poľudštilo postavu Sherlocka Holmesa a The Killing je najlepší kriminálny seriál aký som kedy videla. Jessica Jones je tým najlepším superhrdinouvkým seriálom. Možno až po Supergirl?

Mám rada svoju rodinu, zelený čaj, keď prší, keď sneží, keď ide rýchlo net, keď Adrienne z YWA na youtube postne nové video, keď môžem len tak čítať a nič nerobiť, keď vstanem bez budíka, lebo nemusím nikde ísť, overnight vločky na raňajky, keď sa chce ísť psovi von, kokosovo-čokoládové mlieko, nakupovanie kníh, nové knihy, police plné kníh, knižnicu u mojej tety, úplne každú knižnicu, goodreads, twitter a tumblr, bromance v seriáloch, švédštinu, pranie, tónovacie balzamy na pery, H&M, zoot.sk, Ginu Rodriguez, Ingrid Nilsen, Mindy Kaling, Roxane Gay angličtinu, angličtinu s britským prízvukom, Jennifer Lawrence, vedeckú knižnicu, sukne, sarkazmus, môj účes, jógu...

Tak taká to som. V skratke. V troch bodkách. Lebo inak to nejde... :)

Kde ešte ma nájdete:
goodreads: https://www.goodreads.com/user/show/5272448-veronika
twitter: https://twitter.com/vertulovesbooks
tumblr: http://vertulovesbooks.tumblr.com/
pinterest: http: //www.pinterest.com/vertu/
instagram: https://www.instagram.com/vertulovesbooks/
facebook blogu: https://www.facebook.com/pages/Keep-calm-and-read-a-book-vertulovesbooksblogspotsk/

(aktualizované 24.01.2017)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára