Preskočiť na hlavný obsah

TMI Tag

Toto je veľmi starý tag, ale mne sa vždy veľmi páčil, tak som sa ho rozhodla konečne urobiť :) Otázky mám od Adriána z blogu Universe of Wonderful Books


1. Čo máš práve oblečené?
Rogue One tričko a rifle.

2.Si zamilovaná?
Som, platonicky väčšinou. A do svojho psa :)

3.Zažila si niekedy príšerný rozchod?
Nie.

4.Koľko meriaš?
173 centimetrov, asi. Ja si myslím, že 173, tak to bude 173.

5.Koľko vážiš?
Neviem, ale zmestím sa do všetkých nohavíc, takže asi tak ako naposledy.

6. Máš nejaké tetovanie?
Nie. Niekedy som veľmi chcela, teraz ma to už prechádza.

7.Nejaký piercing?
Prepichnuté uši už od perinky.

8.OTP - one true pairing(obľúbená seriálová / knižná dvojica)?
Feyra a Rhys, Joan a Sherlock (to je skôr bromance, ale nevadí), Jane a Rafael, Kara a Lena, Stiles a Lydia, Stiles a jeho bejzbalka :)

9.Obľúbené seriály?
Supergirl, Jane the Virgin, Elementary, This is us, The Killing, Teen Wolf, True Blood, The 100, v podstate všetko čo pozerám, pretože nepozerám to čo ma nebaví (a kde sa veľa kričí, to nemám rada).

10.Obľúbená skupina?
Imagine Dragons, X Ambassadors, The Black Keys, Florence and the Machine (ešte stále sa to ráta ako skupine, nie?).

11.Chýba ti niečo?
Väčšinou čas a peniaze :)

12.Obľúbená pieseň?
My Love od Sie, You shook me all night long od AC/DC, tých je veľa....

13.Koľko máš rokov?
Fyzicky 26, biorytmicky asi 75 :)

14. Znamenie zverokruhu?
Panna.

15.Vlastnosť, ktorú si všímaš na potenciálnom partnerovi?
Zmysel pre humor. Postačí aj keď mi hneď nepovie, že som čudná. Všetko má svoj čas.

16.Obľúbený citát / alebo hláška?
Today is a great day. I can and I will. - Gina Rodiguez
Words, words, words. Words calm Ella down. - Son of Neptun by Rick Riordan

17. Obľúbený herci?
JLaw, Michael Fassbender, Mahershala Ali, Gina Rodriguez, Sean Penn, Naomi Watts, Emma Watson, Alicia Vikander,...

18.Obľúbená farba?
Šedá a pastelové farby. V poslednom čase svetloružová.

19.Hlasná alebo tichá hudba?
Ako kedy, ale väčšinou žiadna hudba, ale hovorené slovo - podcasty, alebo úplné ticho. Hovorím, že mám zvyky dôchodkyne.

20.Čo robíš, keď si smutná?
Pozerám seriály, kým mi nie je lepšie. Rozprávam sa s mamčou, idem na prechádzku, ponaťahujem sa pri jóge.

21. Ako dlho ti trvá sprcha?
Od odlíčenia, cez umytie zubov - 20 minút, ak si umývam vlasy 25 (+ 15 minút na vysušenie vlasov. Raz som to všetko aj s namaľovaním stihla za 45 minút!).

22.Ako dlho ti ráno trvá, kým sa nachystáš?
Aj s raňajkami, pokojným vypitím čaju a v takom miernom tempe asi hodinu kým som schopná vyjsť z domu.

23. Bila si sa niekedy?
Vyrastala som s mladším bratom. Jasné, že som sa bila.

24.Nadchne ťa...?
Počasie, dobrá správa, gify zvieratiek.

25.Vytočí ťa...?
Ľudská hlúposť, neohľaduplnosť a arogancia.

26. Dôvod, prečo si si vytvorila blog?
Lebo som chcela. A nudila som sa na intráku. A tak nejako  mi to zostalo. 

27.Fóbie?
Z istých typov jedla, že mi neurobia dobre (čo asi spôsobuje, že mi neurobia dobre), z výšok, lekárov, telefonátov, medziľudských interakcií, a tak.

28. Kedy si naposledy plakala?
V piatok som pozerala Jane the Virgin a na konci som plakala. Potom v stredu, keď som pozerala This is us. 

29. Kedy si naposledy niekomu povedala ľúbim ťa?
Včera mamči (ráno psovi).

30.Význam tvojho mena na bloggeri?
Moje civilné meno bez prípony -ová, čo ja volám moje internetové meno.

31.Akú knihu si naposledy prečítala?
Moruša od Iboji Wandall-Holm

32. Akú knihu momentálne čítaš?
Double Down od Gwendy Bond

33. Ktorý seriál si naposledy pozerala?
Najnovšiu epizódu Elementary aka môj najobľúbenejší Sherlock!

34.S ktorou osobou si naposledy hovorila?
S kolegyňou.

35.Vzťah s osobou, s ktorou si sa naposledy rozprávala?
Kamarátsky, kolegyňa z kancelárie.

36.Obľúbené jedlo?
Pizza (19. Vegetariana New z Franka), pečené sladké zemiaky, sladké veci, losos na všetky spôsoby.

37.Ktoré miesto chceš navštíviť?
New York, ale momentálne sa teším 30. marca do Blavy na Patricka Nessa.

38.Posledné miesto, ktoré si navštívila?
Školská jedáleň sa počíta?

39.Máš "crush"?
Fiktívny, aj reálny. Kto už dnes nemá crush?

40.Kedy si naposledy niekoho pobozkala?
Psa, ale jej sa to nepáčilo :)

41.Koho si naposledy urazila?
Snažím sa ľudí neurážať, lebo neviem či od nich niečo nebudem potrebovať :)

42.Obľúbená príchuť?
Sladká :)

43.Na akom hudobnom nástroji hráš?
Na nervy a hlučnú klávesnicu v robote.

44.Obľúbený šperk, bižutéria?
Všetky moje sovové veci. A hodinky.

45.Šport, ktorý si naposledy robila?
Jóga, každý deň.

46.Posledná pieseň, ktorú si spievala?
Spievala som si s Flo, Heavy in your arms.

47.Obľúbený rozbeh konverzácie?
Inak,...

48.Použila si ho niekedy?
Inak, vravela som vám... :)

49.Kedy si bola naposledy s niekým vonku?
Včera som bola na kvíze, skončili sme druhí.

50. Koho označíš?
Tento tag je starý ako Praha, všetci čo chceli, ho už pravdepodobne spravili. Tak ja nebudem označovať nikoho, kto chce, nech si vyplní :)

Do prečítania...


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Môj 2016

Rok 2016 bol najlepším rokom môjho života. Som si vedomá, že z hľadiska správ a svetových udalostí to nebolo dobré, ale pre mňa osobne bol rok 2016 skvelým, jedinečným a úžasným.
Začala som diplomovkou. To bol môj hlavný projekt v prvých mesiacoch roka. Bol to boj, naučila som sa veľa nielen o blogoch, ale aj sama o sebe. Popri usilovnej práci som pozerala The 100. Ako odmenu, väčšinou. V tomto období som sa zamilovala do piesní z muzikálu Hamilton a tiež som sa namotala na podcasty (*spoiler: v poslednom čase som sa odmotala). Po diplomovke prišlo na rad učenie sa na štátnice a príprava na prijímacie skúšky na doktorandské štúdium. Neraz som si kládla otázku na čo som sa to dala, keď som nevedela ani prihlášku vypísať... stáva sa aj lepším.
Niekedy na jar vyšla v slovenčine kniha Patricka Ness  The Rest of Us Just Live Here a moja GR reakcia na knihu sa dostala na jej obálku! Ešte stále sa z toho vytešujem a kniha ma v noci straší, lebo jej chrbát (a predná strana, ale ja vidím z p…

MOJE NAJ: Knihy 2016

Znova je tu, ten čas, keď sa začal nový rok a ja mám potrebu uzavrieť ten minulý kopou článkov o knihách, ktoré som v uplynulom roku prečítala. Pre rok 2016 som sa rozhodla pre top osem, nie pre napr. 16. Dôvodov je niekoľko, začínajúc tým, že som neprečítala veľa kníh, a určiť top 16 zo 66 sa mi zdalo priveľa. Druhým dôvodom bolo, že tento rok vo mne ostala tých kníh pomenej. O to sú však tieto lepšie :) TOP 8 roku 2016 je:
Crooked Kingdom by Leigh Bardugo - Posledná kniha, ktorú som v roku 2016 prečítala bola tým najlepším, čo som v minulom roku prečítala. Poradie kníh je skôr podľa toho ako som ich čítala, ale Crooked Kingdom sa mi čítalo a páčilo jednoznačne najviac. Kniha mala všetko čo mám rada: akciu, vzťahy, skvelé prepracované postavy, atmosféru, krásnu obálku, sarkazmus. A preto je, aj keď sa nehráme na favoritov, tým najlepším čo som v roku 2016 čítala. A keby len v minulom roku...We Should All Be Feminist by Chimamanda Ngozi Adichie - Táto kniha, myslím si, nepotrebuje žiad…

June and July Wrap Up + Catch Up

Dvojmesačný výpadok na blogu tu už dávno nebol. A prečo k nemu prišlo? Ani sama neviem, dôvodov je viac, hlavným asi moja lenivosť. Potom toho bolo dosť do školy, znova som robila semináre, písala seminárky a pomáhala organizovať konferenciu (pri čom som prišla minimálne o 6 mesiacov života a všetky ilúzie ohľadne dospelých ľudí s titulmi, hrôza). Veľa som toho ani nečítala, skôr som pozerala seriály, ale aj to také... veď vám nižšie napíšem :) Celkovo boli jún a júl také nejaké lenivé neslané mesiace. Môj momentálny stav nazývam letný mozog a už je z toho pomaly diagnóza, ktorú musím začať liečiť, lebo už je po polke prázdnin a ja som ešte nezačala písať minimovku.
Reading Wrap UpPaula Hawkins: Do vody- Nie som veľkou fanynkou autorkinej prvej knihy, táto mi sadla viac. Ale aj tak nechápem čo na nej všetci vidia - je to tuctové, nezapamätateľné. No dobre, rýchlo sa to číta, len tých pohľadov tam je vždy nejako príliš veľa.  3*Cassandra Clare: Polnočná dáma - Oddychovka, ale mám otázku…